Tikkalan koululla joka sunnuntai klo 19.00-20.30 pelattava lähes "ammattilais" tasoinen salibandy vuoro.

Laji Salibandy
Kotipaikka Tikkala
Sarja ammatilaiset
Jäseniä 54 (Pelaajalista)
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.

Hei lajitoverit!

Kilpisen koululla pelataan torstaisin 18:45 - 19:45 O2-salibandyseuran järjestämää KKI-sählyä (Kunnossa Kaiken Ikää).

O2-mainostekstiä: "Peleille ovat kaikki tervetulleita iästä ja aiemmasta lajitaustasta riippumatta. Mukaan saa ottaa myös kaverin.
Aikuissäbän tavoitteena on arkisen liikkumisen ja liikunnan harrastamisen avulla lisätä työikäisten terveyttä ja hyvinvointia. Aikuissäbään ovat tervetulleita kaikki arkeensa lisää liikuntaa kaipaavat aikuiset. Aikuissäbä on osa KKI-toimintaa, jossa osallistujille järjestetään pelaamisen lisäksi kuntotestausta (Inbodymittaus 1 x vuosi). Vuoroilla pelataan 4 vs 4 tai 3 vs 3 peliä. Maalivahdit lisää pelaamisen mielekkyyttä. Toimintaa saa tulla kokeilemaan veloituksetta."

Vuoro on maksullinen, mutta ensimmäinen kerta on ilmainen. Kausi maksaa käsitykseni mukaan sata euroa.

Tuonne mahtuisi pelaamaan, kiinnostuneita?

Osoite: Honkaharjuntie 6, 40600 Jyväskylä
Seuraavat pelit: torstaina 24.11.2022 18:45 - 19:45

Jussi, profiilikuva
Jussi